Prema podacima za april, PLAY radio je za samo osam meseci postojanja postigao neviđeni uspeh i u najkonkuretnijoj grupi slušalaca u Srbiji postao ubedljivo najpopularniji, dok su popodnevni i večernji program naslušaniji i na nivou cele populacije.
Prema zvaničnim podacima agencije za istraživanje tržišta Ipsos Strategic Marketing iz aprila, slušaoci starosti između 20 I 40 godina u Srbiji, svakodnevno se najradije opredeljuju za program PLAY radija, dok na su na nivou cele populacije na visokom drugom mestu sa vrlo malim zaostatkom u odnosu na prvorangiranu stanicu.
Za osam meseci, slušaoci u Srbiji pružili su najviše poverenja i emisiji PLAY jutro koju vode Una Senić I Zoran Pajić pa je u svom terminu najpopularnija u ciljnoj grupi od 20 do 40 godina, kao što su na nivou cele populacije od svih radio stanica najslušaniji programi koje vode Luka Matić svakog radnog dana od 14.00 do 18.00 i Milica Lazić od 18.00 do 22.00 sata.Programski direktor PLAY radija Nemanja Kostić smatra da je za fenomenalne rezultate najzaslužniji tim.
“Hvala svim slušaocima na poverenju. PLAY radio ima sjajan tim bez kojeg ne bismo toliko brzo napravili ovako dobre rezultate. Obećavamo da nećemo ovde stati. Nastavljamo i dalje da nudimo našim vernim slušaocima najbolji sadržaj kojim ćemo pridobiti I nove slušaoce i, nadamo se, približiti cifri od million”, otkriva Nemanja i nagoveštava akcije kojima će obradovati svoje najvatrenije fanove.
“U pregovorima smo sa raznim partnerima, a jedino što mogu da otkrijem je da će najverniji fanovi PLAY radija imati priliku u narednom periodu da osvoje letovanje, kao što ćemo voditi slušaoce na Exit, ali ne kao regularne posetioce... Što se tiče nekih ‘manjih’ poklona, trudimo se da u svakom satu ponudimo nešto ne samo Beograđanima, već i slušaocima u Novom Sadu, Kragujevcu, Smederevu, Kraljevu… i ostalim gradovima širom Srbije“.
Logično. Zašto slušati S2 sa 300 pesama ili S1 sa 200, kad možeš Play sa 100.
ОдговориИзбришиАутор је уклонио коментар.
ОдговориИзбриши