25. фебруар 2016.

Bez plata u privatizovanom Radiju Pruga iz Lajkovca

Radnici privatizovanog Radija Pruga iz Lajkovca obratili su se UNS-u jer plate nisu primili od novembra i ne znaju ko im je vlasnik, iako je ovu medijsku kuću u novembru prošle godine kupila Mirjana Krstić iz Obrenovca. Oni su zbog straha od otkaza želeli da ostanu anonimni. Radio Pruga Lajkovac prodata je za 1200 evra Mirjani Krstić ali se umesto nje u ulozi vlasnika pojavljuje Nebojša Krstić, njen muž. U ovom mediju ostalo je posle privatizacije 12 zaposlenih od kojih je četvoro napustilo radio krajem prošle godine zbog toga što nisu primali plate.
Jedina isplata radnicima „Pruge“, kako navode, bila je 16.200 dinara što je ispod minimalne plate koja je propisana u Srbiji, zbog čega  je intervenisala inspekcija  rada. Oni dodaju da je „Pruga“ prodata bez duga, ali je danas dužna više od milion dinara.
Zbog neisplaćenih zarada tužbu protiv Mirjane Krstić podneli su sudu radnici koji su napustili ovo preduzeće Svetlana Ilić i Veljko Jeremić.
„To što smo dobili smatram kao akontaciju jer sam pre privatizacije radila za trideset i nešto hiljada dinara. Dala sam im šansu i ostala još mesec dana posle toga, a onda nas je Nebojša Krstić nazvao 'slepcima', a ja takve uvrede stvarno ne moram da trpim. Zvanično sam otišla iz radija 30. novembra, ali sam ostala još neko vreme zbog  uverenja Krstića da će sve regulisati“, rekla je Svetlana Ilić.
Na optužbe bivših i sadašnjih radnika Nebojša Krstić kaže da zaposleni u ovom mediju imaju niske profesionalne standarde i da je on jedan od retkih koji je medij kupio od ušteđevine.
„Mi da isplaćujemo plate nismo dužni jer ih radnici nisu zaradili, a što se moje supruge i mene tiče mi smo u fazi predaje vlasništva. Zaposleni nisu radili nego su samo bili prisutni i to ne puno radno vreme. Konkurisali smo na konkurs za projektno finanisranje, ako ga dobijemo od toga će biti isplaćeni, na njima je da ga sprovedu ako mogu, ali to više neće biti moja briga. Svi ti mediji koji su kupljeni tokom privatizacije trajaće do posle izbora. Ovde politika o svemu odlučuje. Tako samo mi imali probleme sa Opštinom Lajkovac koja je htela da se oglašava ali ne i da plati sve to“, objašnjava Krstić.
Međutim, ovo nisu jedini problemi u Radiju Pruga. Iako je Mirjana Krstić još zvanična vlasnica, u radiju se pojavljuju Zoran Majdak i Goran Pejković koji se predstavljaju kao novi vlasnici. S obzirom da je Pruga tek privatizovana, za njenu prodaju treba dozvola Ministarstva privrede i RRA.
„Istina je da smo u pregovorima o kupovini Radija Pruga sa  gospodinom Krstićem“, kaže Zoran Majdak.
„Podneli smo zahtev Ministarstvu privrede, kad dobijemo od njih odgovor podnećemo i RRA zahtev za saglasnost. Mi na sebe preuzimamo sve dugove, tako da će radnici dobiti plate čim mi preuzmemo radio“, dodaje Majdak.
Inače, Zoran Majdak i Goran Pejković su se pojavljivali nakon privatizacije kao vlasnici Radija Valjevo koji je kupila Doris Aćimović iz Beograda.

Podsetimo, Zoran Majdak je od ranije poznat javnosti jer je, kao vlasnik piratskog Narodnog radija, 2012. godine uhapšen zbog sumnje da je građane kroz SMS nagradne igre i kvizove oštetio za više miliona evra.

Izvor:

Нема коментара:

Постави коментар

Internet portal Mita

Mapa pokrivenosti Avala

Mapa pokrivenosti Avala

Mapa pokrivenosti Iriški Venac

Mapa pokrivenosti Iriški Venac

Mapa pokrivenosti Crveni Čot

Mapa pokrivenosti Crveni Čot

Mapa pokrivenosti Crveno selo - Subotica

Mapa pokrivenosti Crveno selo - Subotica

Mapa pokrivenosti Vršački breg

Mapa pokrivenosti Vršački breg

Mapa pokrivenosti Kikinda

Mapa pokrivenosti Kikinda

Mapa pokrivenosti Crni Vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Crni Vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Srednji vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Srednji vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Jastrebac

Mapa pokrivenosti Jastrebac

Mapa pokrivenosti Crni vrh Pirot

Mapa pokrivenosti Crni vrh Pirot

Mapa pokrivenosti Besna Kobila

Mapa pokrivenosti Besna Kobila

Mapa pokrivenosti Pljačkovica-Vranje

Mapa pokrivenosti Pljačkovica-Vranje

Mapa pokrivenosti Crna Trava 1

Mapa pokrivenosti Crna Trava 1

Mapa pokrivenosti Gučevo

Mapa pokrivenosti Gučevo

Mapa pokrivenosti Maljen

Mapa pokrivenosti Maljen

Mapa pokrivenosti Mrčić-Valjevo

Mapa pokrivenosti Mrčić-Valjevo