28. април 2015.

Proslava jubileja emisije Mojih 50

Povodom 500. emisije Mojih 50, najslušaniji beogradski radio Naxi organizovao je koktel u luksuznom ambijentu hotela "Radisson Blu Old Mill". Iako se ne može često  videti u javnosti, proslavi je prisustvovao i gost jubilarne emisije, legenda domaće muzike, Oliver Mandić.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 22.4.2015. - 10:00:00

Proslava jubileja emisije Mojih 50
(Foto: Naxi media, autor: Željka Dimić)

Dobrodošlicu gostima poželela je Maja Rakovic, vlasnica i glavna i odgovorna urednica Naxi radija, istakavši da je Oliver gost jedne radio stanice po prvi put posle trideset godina, što je prava ekskluziva.


- Jako nam je drago da je Oliver deo našeg jubileja i da će ljudi u jubilarnoj emisiji Mojih 50 moći da čuju priču o njegovim omiljenim pesmama. Važan deo ove emisije je i njen voditelj Dejan Avramović, koga naši slušaoci obožavaju - istakla je Maja.

Proslava jubileja emisije Mojih 50
(Foto: Naxi media, autor: Željka Dimić)

Nakon što je svima preneo oduševljenje emisijom "Mojih 50", Oliver Mandić je otkrio i kako u planu ima veliki beogradski koncert.


- Imam obavezu prema publici koja voli ono što sam nekada radio. Želim da zatvorim krug i organizujem jedan ili dva velika koncerta u Areni. Trudim se da to uradim na svoj način, baš onako kako ja to zamišljam i nadam se da ću uspeti u tome. Onda mogu svima da kažem "Hvala, prijatno" - bio je iskren Mandić.


Obeležavanje 500. emisije "Mojih 50" proteklo je u opuštenoj atmosferi i u društvu brojnih prijatelja. Gosti su uživali u šampanjcu i poslasticama u bojama Naxi radija, a među njima su se našle i brojne poznate ličnosti. Ovaj značajan jubilej Naxi radiju su prvi čestitali Hari Mata Hari, Ana Stanić, Sara Jovanović, Marina Kotevski, Ivana Vučićević i Đorđe Milutinović.


Emisija Mojih 50 je na programu Naxi radija svakog dana od 18 do 19 časova. Reprizu gostovanja Olivera Mandića možete čuti u nedelju, 26. aprila od 15 do 20 sati.

Sve fotografije sa proslave jubilarne 500. emisije "Mojih 50" možete pogledati OVDE.


Izvor vesti:

Нема коментара:

Постави коментар

Internet portal Mita

Mapa pokrivenosti Avala

Mapa pokrivenosti Avala

Mapa pokrivenosti Iriški Venac

Mapa pokrivenosti Iriški Venac

Mapa pokrivenosti Crveni Čot

Mapa pokrivenosti Crveni Čot

Mapa pokrivenosti Crveno selo - Subotica

Mapa pokrivenosti Crveno selo - Subotica

Mapa pokrivenosti Vršački breg

Mapa pokrivenosti Vršački breg

Mapa pokrivenosti Kikinda

Mapa pokrivenosti Kikinda

Mapa pokrivenosti Crni Vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Crni Vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Srednji vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Srednji vrh Jagodina

Mapa pokrivenosti Jastrebac

Mapa pokrivenosti Jastrebac

Mapa pokrivenosti Crni vrh Pirot

Mapa pokrivenosti Crni vrh Pirot

Mapa pokrivenosti Besna Kobila

Mapa pokrivenosti Besna Kobila

Mapa pokrivenosti Pljačkovica-Vranje

Mapa pokrivenosti Pljačkovica-Vranje

Mapa pokrivenosti Crna Trava 1

Mapa pokrivenosti Crna Trava 1

Mapa pokrivenosti Gučevo

Mapa pokrivenosti Gučevo

Mapa pokrivenosti Maljen

Mapa pokrivenosti Maljen

Mapa pokrivenosti Mrčić-Valjevo

Mapa pokrivenosti Mrčić-Valjevo