Najmllađi radio u
zrenjaninskom etru - „Klik FM“, koji je program pokrenuo u septembru
2011. na frekvenciji 105 megaherca, obeležio je prvu godišnjicu rada. U
ovoj medijskoj kući tvrde da je radio, za tih dvanaest meseci, planskim
nastupom na tržištu Zrenjanina zabeležio veoma zapažene rezultate. „U
21. veku slušaoci zahtevaju i zaslužuju radio pripremljen po najnovijim
standardima i maksimalno prilagođen njihovim potrebama. 'Klik FM' je
upravo takav program i pripremio zrenjaninskoj publici. To je radio s
odličnom muzikom, kvalitetnim zvukom, radio koji informiše o svim temama
značajnim za područje koje pokriva“, kaže se u saopštenju radija „Klik
FM“ dostavljenom „Dnevniku“.
U toj radio stanici tvrde da su ostvarili dominaciju i da je nakon samo tri meseca rada prodajni sektor, možda u najtežoj godini svetske ekonomske krize i na tržištu koje se ocenjuje kao siromašno, uspeo da ostvari samoodrživost i profitabilnost preduzeća. „Pored lokalnih oglašivača, i velike internacionalne kompanije su 'Klik FM' radio uvrstile u svoje medija planove“, kažu u ovom radiju, čije je oglašavanje u javnosti po pitanju slušanosti pre nekoliko meseci izazvalo pravi medijski rat.
„Klik FM“ je, naime, na polovini strane regionalnog nedeljnika „Zrenjanin“ obznanio da je to ime najslušanijeg gradskog radija. Predočeni su i rezultati ispitivanja koje je, od 10. oktobra do 29. decembra prošle godine, sproveo „Ipsos sgratedžik marketing“ i po kojima slušaoci u najvećem banatskom gradu najviše vremena provode uz „Klik FM“, zatim uz novosadski AS FM, pa tek onda uz zrenjaninski „Santos“. Regionalni radio „Zrenjanin“, koji funkcioniše kao javno preduzeće i finansira se iz gradskog budžeta, po tom istraživanju, ima zanemarljiv broj slušalaca. Kako su naveli u „Klik FM“-u, analiza je obavljena u kategoriji „market šer“, na uzorku u sgarosnoj grupi od 25 do 45 godina.
Izvor informacije:
U toj radio stanici tvrde da su ostvarili dominaciju i da je nakon samo tri meseca rada prodajni sektor, možda u najtežoj godini svetske ekonomske krize i na tržištu koje se ocenjuje kao siromašno, uspeo da ostvari samoodrživost i profitabilnost preduzeća. „Pored lokalnih oglašivača, i velike internacionalne kompanije su 'Klik FM' radio uvrstile u svoje medija planove“, kažu u ovom radiju, čije je oglašavanje u javnosti po pitanju slušanosti pre nekoliko meseci izazvalo pravi medijski rat.
„Klik FM“ je, naime, na polovini strane regionalnog nedeljnika „Zrenjanin“ obznanio da je to ime najslušanijeg gradskog radija. Predočeni su i rezultati ispitivanja koje je, od 10. oktobra do 29. decembra prošle godine, sproveo „Ipsos sgratedžik marketing“ i po kojima slušaoci u najvećem banatskom gradu najviše vremena provode uz „Klik FM“, zatim uz novosadski AS FM, pa tek onda uz zrenjaninski „Santos“. Regionalni radio „Zrenjanin“, koji funkcioniše kao javno preduzeće i finansira se iz gradskog budžeta, po tom istraživanju, ima zanemarljiv broj slušalaca. Kako su naveli u „Klik FM“-u, analiza je obavljena u kategoriji „market šer“, na uzorku u sgarosnoj grupi od 25 do 45 godina.
Izvor informacije:
Нема коментара:
Постави коментар